پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه (2)

پکیج آموزشی استراتژی های معاملاتی ADTR
پکیج آموزشی استراتژی های معاملاتی ADTR
اکتبر 23, 2019
درس و آزمایشگاه میکروب شناسی 2
درس میکروب شناسی 2 – دانشگاه الزهرا (س)
ژانویه 28, 2020
پکیج آموزشی استراتژی های معاملاتی ADTR
پکیج آموزشی استراتژی های معاملاتی ADTR
اکتبر 23, 2019
درس و آزمایشگاه میکروب شناسی 2
درس میکروب شناسی 2 – دانشگاه الزهرا (س)
ژانویه 28, 2020

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه (2)

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه-2 (کامل و پیشرفته)

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه-2 (کامل و پیشرفته)

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه

اهمیت دوره

“دوستاني كه با بنده آشنايي دارند اين سخن مرا در جلسات مختلف تدریس و تحلیل شنيده اند كه نقش امواج اليوت در تحليل نمودارهاي قيمت همانند نقش دو چشم انسان است؛ همانگونه كه فرد نابينا نمي تواند از وضعيت پيراموني خود مطلع گردد، افراد بدون بكارگيري اين امواج نمي توانند از وضعيت جاري و آينده بازار مطلع گردند و بر اين اساس بسياري از استراتژي هاي معتبر معاملاتي از منظر آنها بي اعتبار قلمداد مي گردد. تاكيد مكرر بنده در كتاب ها مبني بر بكارگيري امواج اليوت ناظر به اهميت اين عنصر داشته است”

با توجه به مشغله فراوان علمی، پژوهشی و اجرایی و در مقابل درخواست های مکرر حقیقی و حقوقی مبنی بر شرکت در دروه های آموزشی حقیر مقرر شد بسته های آموزشی مختلفی تهیه و روانه بازار گردد که در زیر نمونه ای از آن را مشاهده می کنید. 

 

Elwpack2 226x300 - پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه (2)

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه-2 (کامل و پیشرفته)

کلیک کنید

پکیج آموزش تحلیل الیوت در بازار سرمایه (2)

محتویات بسته آموزشی (2):

  • دی وی دی مالتی مدیا قابل استفاده بر روی رایانه
  • حدود 20 ساعت فیلم آموزشی و تمرین
  • نرم افزار های الیوتی و ملحقات
  • کتاب های مرجع الیوت (لاتین)

سرفصل مطالب ارائه شده در پکیج (2):

  • سیر مطالعه یک تحلیل گر
  • مباحث مقدماتی تئوری الیوت
  • تئوری داو و اصول ششگانه
  • نگاهی نو به روند و شناسایی موج
  • اصول و مبانی امواج الیوت
  • امواج انگیزشی و انواع آن
  • پیوت و فراکتال های بازار
  • فراکتال های بازار و نکات کاربردی
  • رفتار و ویژگی های موج ها
  • موج شناسی و قواعد مربوطه
  • چگونگی تلفیق و ترکیب ساختارهای موجی
  • امواج پیشرو و قواعد ساختاری
  • بررسی امواج اصلاحی و قانون تناوب
  • موج 5 ناقص و قواعد مربوطه
  • امواج گسترده و قواعد مربوطه
  • تست لیتموس در امواج گسترده
  • آشنایی با نرم افزارهای الیوتی
  • نرم افزار AGT و نحوه کارکرد با آن
  • نحوه موج شماری با نرم افزار
  • ابزارهای شگفت انگیز AGT
  • شناسایی اتمام موج و شروع موج جدید
  • شمارش های متناوب نرم افزار
  • نکات کاربردی شمارش
  • کانال کشی در الیوت
  • امواج اصلاحی و انواع ان
  • آشنایی با معاملات الیوتی
  • شناسایی موج جدید
  • مثلث های قطری و انواع ان
  • موج شماری با باندهای بولینگر
  • و……
  • به علاوه بررسی نمونه های معاملاتی

 

بخشی از آموزش های ارائه شده در این پکیج آموزشی را از اینجا (کلیک کنید) ببینید ضمن اینکه در زیر نیز قسمتی از آن ارائه شده است.

 

این دوره به صورت کاربردی با تلفیق سبک های پرچتر، رابرت ماینر، نئو ویو (گلن نیلی) و تجربیات شخصی ارائه شده است.

آموزش کاربردی امواج الیوت، آموزش الیوت، موج شماری، نرم افزار الیوت

21 Comments

  1. منصوری گفت:

    جناب دکتر سلام عرض شد بنده در حال یادگیری الیوت به سبک ماینر هستم و کتاب های شما را خریداری کردم.اقای ماینر با توجه به مومنتوم تایم بالا و 4 بعد بازار کار می کنند و لزوم موج شماری را در رتبه ی دوم یا سوم اولویت قرار داده اند و اعتقاد دارند که خصوصیات همپوشانی امواج در کنار مومنتوم تایم بالاتر می تواند برای ما فرصت های بسیار ارزشمندی را برای معامله قرار دهند و لزومی نیست تا همه ی امواج را مو به مو بشماریم و آن امواجی که می توان به صورت ایده آل شمارد را می شماریم و خصوصیات همپوشانی موج ها در کنار مومنتوم تایم بالا تر می تواند موقعیت های زیادی را خلق می کنند.حال لزوم شمارش بازار به سبک نیلی و پرچر چه لزومی دارد؟ با تشکر از زحمات جنابعالی

    • دکتر محمدی گفت:

      سلام رویکرد بنده هم در الیوت همینه که به زور نمی خواهیم در هر حرکتی موج شماری کنیم فقط حرکات مشخص را دنبال می کنیم. در اینکه چرا باید به سبک های دیگر توجه کنیم کامل نبودن هر یک از آنهاست. هر یک مزایا و معایبی دارد مثلا در سبک ماینر مورد ذکر شما در این خصوص که چه وقت یک موج تمام و موج دیگر شروع می شود مطلبی ذکر نشده است یااینکه در بازار زنده بفهمیم آیا موج پیشرو به اتمام رسیده یا اینکه در موج گسترده ایم چیزی اشاره نشده است که جواب برخی از این ها را در سبک نیلی می توان یافت و مباحث دیگر که به دلیل مناسب نبودن ایمیل از ذکر ان خودداری میکنم. موفق باشید

  2. محمدرضا طهماسبی گفت:

    سلام جناب دکتر محمدی چند سوال دارم درباره کلاسهای الیوت متاسفانه این همکارتون که شماره موبایلشو تو سایت مای چارت قرار دارد جوابگو نیست اصلا دوره الیوت ظاهرا فقط پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 12 می باشد ، بقرار می شه دو جلسه 90 دقیقه ای فقط پنج شنبه ها ؟ چون بایستی از دزفول خوزستان بیام تهران جهت شرکت در کلاسها برنامه شروع کلاسها رو کی اعلام می کنید ؟ سوال اخر اینکه : شناخت نسبتا خوبی از تکنیکال دارم ولی حرفه ای نیستم و الیوت هم مطالعه کردم ولی راه بجایی نبردم شاید چون کلاس نرفتم بنظرتون این کلاس می تونه برای من مناسب باشه ، مدت زیادی هم منتظر برگزاری دورهاتون هستم سپاس گذارم محمدرضا طهماسبی

    • دکتر محمدی گفت:

      سلام دوست عزیز. همانگونه که در مقدمه کتاب مرجع کامل امواج الیوت گفته ام هیچ دانشی در تحلیل بازار سرمایه مهم تر از تحلیل الیوت نمی باشد. این مبحث مهم با توجه به پیچیدگی های خاص خود ممکن است زمان زیادی از کاراموز بگیرد اما ارزش دارد. برای یادگیری الیوت بایستی وقت کافی بذارید یک نفر در مدت شش ماه یاد می گیرد و نفر دیگر ۱ سال.این مساله کاملا به خود فرد بستگی دارد.در خصوص کلاس به محض تکمیل ظرفیت شروع می شود.مسول اموزش به دلیل مشغله گاهی پاسخگو نیستند بایستی در ساعات مختلف چک کنید.موفق باشی

  3. سعید گفت:

    سلام و درود
    ایا در مجموعه اموزشی مباحث کتاب ایشون ب صورت کامل تدریس میشه؟
    با تشکر

  4. محمد موسوی گفت:

    سلام خسته نباشید.ببخشید در یک روند زمانی که بعد از موج پیشرو ما وارد یک اصلاحی میشویم فرضا یک سه موجی تا 38 درصد موج پیشرو قبلی بازگشت نماید ما از کجا باید بفهمیم که اصلاح تمام شده و این اصلاح یک زیگزاگ بوده؟یا اینکه این حرکت 3 موجی تازه اولین موج از یک اصلاحی مسطح میباشد؟

    آیا شمارش ریز موج ها کمک میکند به فهم این موضوع؟

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. در خصوص اتمام موج بایستی این نکته را متذکر شوم که یکی از چالش برانگیزترین مباحثی که الیوت کاران با آن مواجه هستند زمان اتمام یک موج و آغاز موج بعدی است. اگر این گره برطرف شود می توان معاملات مناسبی را طراحی کرد. در خصوص اتمام موج بایستی ابتدا به حداقل ریزموج های سازنده موج اصلی، اتمام در یک PRZ، اصلاح 100 درصدی یکی از ریزموج ها و در نهایت به همسان بودن موج های ترکیبی توجه داشت. در صورت رعایت تمام موارد فوق به احتمال بسیار زیاد وارد یک موج جدید خواهید شد.

      در خصوص شناسایی نوع حرکت اصلاحی به مشخصات این امواج در کتاب مراجعه نمایید. موفق باشید

  5. morteza گفت:

    با سلام و تشکر . چند صباحی است پس از مطالعه تمام کتاب دکتر قصد خرید ویدیوهای آموزشی ایشان را دارم اما متاسفانه در این پکیچ هیچ نمونه ویدیویی جهت اشنایی اولیه وجود ندارد . با سایت مای چارت شاپ صحبت کردم و سه هفته است بنده را معطل کرده اند که فقط یک نمونه ویدیو از این پکیج قرار دهند !! حتی میروی شلوار بخری صاحب مغازه اجازه میدهد یکبار شلوار را به تن کنی !! حالا ما شلوار نخواستیم فقط یک نمونه ویدیو جهت برآورد اولیه خواستیم که دریغ میکنند !! لطفا پیگیری کنید

  6. ارشک گفت:

    سلام اگه میشه یه نمونه بزارید از ویدیو ها

  7. رجبی گفت:

    با سلام خدمت استاد گرامی
    بنده مایل هستم در کلاسهای امواج الیوت جنابعالی شرکت نمایم ممنون میشم بفرمایید کجا و چه زمانی میتوانم برای این منظور ثبت نام کنم
    با تشکر

  8. کاظم گفت:

    سلام.جناب دکتر میخواستم بدونم در این مجموعه آموزشی prz هارو هم تدریس کردین و اینکه در بازار ایران تا چه خد کارایی داره؟ ممنونم

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. بحث PRZ را بایستی در پکیج هارمونیک تریدینگ دنبال کنید. ضمن اینکه بحث پیشرفته تر آن یعنی ایکس پوینت را در پکیج “چنگال اندروز و نقاط ایکس پوینت” دنبال کنید. که در هر دو مبحث جزو مباحث کاربردی و بسیار مهم در تمام بازارهای داخلی و بین المللی است.
      موفق باشید

  9. رمضانی گفت:

    با سلام. در همین ابتدا از منابع بسیار ارزشمندی که منتشر کردید به خصوص پکیج های آموزشی تان تشکر می کنم. من 4 عنوان از پکیج های شما را دیده ام. و بسیار استفاده برده ام. الان می خواهم پکیج الیوت را ببینم. فقط ذهنم بسیار مشغول شده که چرا در این پکیج به نرم افزار ادونسد گت پرداخته اید؟ آیا شمارش این نرم افزار را قبول دارید؟ آیا در خصوص نشانه های موج سوم چیزی گفته اید؟ از قرار معلوم طبق نرم افزار بیشتر روی 4 به 5 تمرکز کرده اید؟ممنون می شوم پاسخ مرا بدهید.

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام خدمت شما برادر گرامی
      در خصوص اینکه آغاز موج 3 الیوتی چه نشانه هایی دارد و چگونه با آن معامله کنیم در همین پکیج در جلسه مفصلی که در خصوص رفتار امواج صحبت کردم معیارهایی عرض شد؛ از ابزار فیبوناچی پروجکشن ۱۰۰ درصد استفاده کردیم، از خطوط چنگال و ماشه آن استفاده کردیم و گفتیم که چه اتفاقاتی بیفتد تا بدانیم آیا در موج ۳ هستیم یا خیر؟ اگر اتفاقات گفته شده رخ دهد در موج 3 هستیم در غیر این صورت در یک حرکت اصلاحی.

      اما چرا این قدر بر روی شناسایی 3 به 4 و در نهایت 5 تمرکز می کنیم، توجه شما را جلب می کنم به پاسخ به یک سوال اساسی و آن اینکه:

      ادونس گیت از گرانترین و یکی از بهترین نرم افزارهای الیوت شمار دنیاست. علت گرانی این نرم افزار ابزارهای خاصی است که تا الان هیچ نرم افزاری نتوانسته آنها را عرضه کند همچون PTI، MOB، کانال های موج چهارم و … ابزارهایی که فقط برای شناسایی انتهای 4 کاربرد دارد!!!! خُب یک لحظه به این نکته توجه کنید گران ترین نرم افزار دنیا با ابزارهای اختصاصی که در هیچ نرم افزار دیگری که آنها را پیدا نمی کنید تمام تمرکزش را گذاشته در پیدا کردن ۴ به ۵. ابزارهایی که گفتیم همگی به طور اختصاصی برای شناسای موج ۴ و ۵ بکار می روند. چرا اینگونه است؟

      پاسخ چون تنها جایی که می تواند شما را با اطمینان وارد موج سواری بکند همین منطقه است. به موج سوارانی که در دریا موج سواری می کنند توجه کنید. آنها تخته موج سواری خود را آماده نگه می دارند و منتظر می مانند تا یک موج بیاد و با آن حرکت کنند. در بازار هم قسمتی که شما را وارد جریان فاز انگیزشی می کند شناسایی انتهای 4 برای ورود به 5 است. زمانی که انتهای 4 شناسایی شود و بعد حرکت 5 هم تایید شد، شما وارد یک موج سواری شدید که انگاه شناسایی اصلاحات ABC و الگوی مورد نظر معتبرتر و راحت تر خواهد بود. در چنین موقعیتی شما یک سیکل کامل الیوتی را شناسایی کرده اید که شناسایی حرکات بعدی برای شما راحت تر خواهد بود. در چنین موقعیتی مباحثی که در جلسه رفتار امواج گفته شد بسیار به دردتان می خورد که بتوانید در سیکل بعدی وارد یک موج 3 واقعی شوید.

      به دلیل گفته شده در بالا، گران ترین و بهترین نرم افزار الیوت شمار دنیا تمام سرمایه خود را برای پیدا کردن این ناحیه گذاشته است تا افراد بتوانند موج سواری کنند. به همین خاطر ما هم از این نرم‌افزار استفاده می‌کنیم. البته مکررا عرض شد که موج شماری هایی که این نرم افزار نشان می دهد لزوما صحیح نمی باشند. موج شماری صحیح نرم افزار زمانی است که بر اساس اصول بنیادی امواج الیوت ارائه شده باشد که در جلسات متعددی از پکیج این مطلب تذکر داده شده است. اگر قرار بود ما فقط با نرم افزار کار بکنیم و به موج شماری های آن اعتماد کنیم، اصلاً نیازی به ارائه این همه مباحث در جلسات متعدد پکیج نبود. اگر اصول و قواعد گفته شده که بر اساس سبک های مختلف الیوتی است در موج شماری نرم‌افزار رعایت شده باشد آنگاه می توانیم به ان اطمینان کرده و با کمک ابزارهای کمکی نرم افزار همچون PTI، MOB، کانال های موج چهارم و … آن را تایید کنیم.

      این روشی است که حقیر حدود ۲۰ سال است که با آن تحلیل می کنم، معامله می کنم و تدریس می کنم.

      موفق باشید

  10. رضا سیفی گفت:

    باسلام و تقدیم احترام
    آقای دکتر شما کلاس های حضوری در تهران دارید ؟
    چطور میتونم آموزش های شما رو تهیه کنم؟
    با تشکر

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام
      متاسفانه به دلیل مشغله کاری چند سالی است که دوره های حضوری برگزار نمی کنم. اما تقریبا 80 درصد آموزش های بنده به صورت پکیج های آموزشی منتشر شده است که می توانید از مراکز و فروشگاه های معتبر همچون مای چارت شاپ تهیه نمایید
      موفق باشید

  11. محمد رضا گفت:

    سلام وفت تون بخیر
    خواستم از استاد محمدی تشکر کنم و بابت تدریس عالی شان سپاس گزارم
    من یک سوالی ازتون داشتم
    در قسمت ۲ پکیج امواج الیوت،از حالت Replay تریدینگ ویو استفاده کردید

دیدگاهتان را بنویسید