درس و آزمایشگاه میکروب شناسی 2
درس میکروب شناسی 2 – دانشگاه الزهرا (س)
ژانویه 28, 2020
کتاب باندبازی در بازار با بولینگر
کتاب باندبازی در بازار با بولینگر
فوریه 8, 2020
درس و آزمایشگاه میکروب شناسی 2
درس میکروب شناسی 2 – دانشگاه الزهرا (س)
ژانویه 28, 2020
کتاب باندبازی در بازار با بولینگر
کتاب باندبازی در بازار با بولینگر
فوریه 8, 2020

کتاب مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه

کتاب مرجع کامل امواج الیوت

کتاب مرجع کامل امواج الیوت

نوشته : دکتر علی محمدی

ناشر : انتشارات آراد کتاب

شابک : 1-88- 5297-600- 978
تعداد صفحات :432
شمارگان چاپ : 1500

 ویرایش: جدید

نوبت چاپ : 11 ام – 1400

کتاب مرجع کامل امواج الیوت از جمله جديدترين و كامل ترين منبع تحليل الیوت محسوب مي شود كه در آن مطالب مختلف الیوت با سبكي نوين و با رويكرد كاربردي در بازارهاي سرمايه نگاشته شده است كه فهرست مطالب آن را در زير مي توانيد مشاهده نماييد.

مرجع کامل امواج الیوت براي كليه علاقمندان و تحليل گران بازارهاي سرمايه به خصوص بازار سهام ايران، كالا، ارز و فيوچرز مناسب مي باشد. ضمن اينكه به دليل درسنامه بودن به عنوان يك منبع آموزشي مي تواند در كليه دوره هاي آموزشي تحليل گري در بازارهاي سرمايه و همچنين آزمون هاي سازمان بورس و اوراق بهادار بكار گرفته شود.

نویسنده در این کتاب به بررسی امواج الیوت در تحلیل نمودارهای قیمت پرداخته و یادآور می شود که افراد بدون بکار گیری این امواج نمی توانند از وضعیت جاری و آینده بازار مطلع گردند و بر این اساس بسیاری از استراتژی های معتبر معاملاتی بی اعتبار قلمداد می شود .

فهرست ویرایش جدید مرجع کامل امواج الیوت

http://mychart.ir/index.php/books/item/3-elw.html

کتاب مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه

تغییرات ویرایش دوم این کتاب عبارتند از:

1- افزوده شدن بخش های جدید به کتاب:

  • شناسایی فاز انگیزشی
  • انواع فاز انگیزشی
  • الگوهای گسترده یا گسترش‌ها
  • الگوهای ناقص یا شکست‌خورده
  • الگوهای گسترده
  • مثلث های قطری و انواع آن
  • باندهای بولینگر در امواج الیوت
  • و …

2- افزوده شدن مثال های معاملاتی

3- تغییرات کلی تصاویر کتاب

4- ساده تر شدن و یکپارچه شدن مطالب قبلی

و مطالب ديگري كه در تحليل تكنيكال كاربرد دارد.

 

CDd - کتاب مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه

رمز فایل زیپ شده: MyChart.ir

دقت داشته باشيد در ورود رمز فايل ، حروف كوچك و بزرگ رعايت گردد

 

فهرست مطالب:

downloadicon - کتاب مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه

 

 

56 Comments

  1. صباحی گفت:

    من این کتاب رو خوندم و راضی هستم وبنظر من بهترین روش برای کسب درآمد در این بازار استفاده از فیبوناچی و امواج الیوت است و کسانی که بهترین سود را از این بازار می برند کسانی هستند که از ادغام فیبوناچی و الیوت استفاده می کنند و من به شما پیشنهاد می کنم حتماً این کتاب رو بخونید.

  2. محمدزاده گفت:

    سلام – من یک سئوال دارم در باره این کتاب – با توجه به اینکه بنده تا کنون هر مرجعی یا مطلبی را در باره امواج الیوت خوانده ام موفق نشده ام به معنای واقعی مفاهیم آن را درک کنم لذا بفرمائید که آیا این کتاب از حاوی ابتدائی ترین مسائل در این باره هست یا نه؟ خیلی از مراجه بدون انکه تعریف درستی از مفاهیم و ابزارهای الیوت ارائه بدهند مستقمی می روند سر اصل مطلب . این روش برای من تازه کار به هیچ وجه سودمند نیست.

  3. ناصر شهبازی گفت:

    با سلام
    احتراما اینجانب مدت 2 سال است که در بازار سرمایه مشغول فعالیت می باشم و در این مدت به دلیل دوری از تهران و عدم امکان حضور در کلاس های آموزشی از سایت فراچارت و کتاب های گوناگونی جهت آموزش تحلیل تکنیکال استفاده کرده ام. اما در هفته گذشته دنبال منبع مناسبی جهت آموزش الیوت بودم که با کتاب “مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه” جنابعالی آشنا شدم. با وجود اینکه بنده تا کنون 5 فصل از این کتاب را مطالعه کرده ام به جرات میتوان گفت بهترین کتاب در آموزش امواج الیوت می باشد که به صورت کاملا حرفه ای در عین تشریح ساده آن امواج الیوت را آموزش می دهد. لذا بر خود لازم داشتم تا از جنابعالی که در تهیه و تالیف این کتاب زحمات زیادی را کشیده اید کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.
    با آرزوی سلامتی و شادکامی در سال جدید
    نا صر شهبازی

  4. شاهین گلاره گفت:

    با سلام

    از مطالعه کتاب ارزشمند شما در زمینه امواج الیوت لذت بردم.
    فصل شانزدهم کتاب مبتنی بر نرم‌افزارهایی است که همراه کتاب موجود نبودند. بسیار متشکر میشوم اگر لطف بفرمایید راهنمایی ای جهت دردسترس قرار گرفتن نرم‌افزار ها و اکسپرت بفرمایید.

    بااحترام
    شاهین گلاره
    استاد دانشگاه آرتوا فرانسه

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام و احترام

      نرم افزارهای مربوطه در اکثر سایت ها قابل دسترس است. برای نمونه سایت مای چارت را ملاحظه فرمایید
      با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای جنابعالی

  5. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر دکتر عزیز

    برای کسانیکه توانایی دسترسی به کتاب شما را ندارند مرجعی هست که بتوان نسخه الکترونیکی آن را خریداری کرد؟

    با تشکر از شما.

  6. افروز گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در حال انتخاب منبع برای مطالعه امواج الیوت هستم. آیا کتاب ” مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه” برای یک مبتدی مناسب هست؟ با توجه به محتوی کتاب، نیازی به مطالعه مقدماتی (تحلیل موج های الیوت بازار سرمایه نوشته پریچر یا …)یا تکمیلی (مثلا کتاب “راهنمای تصویری معامله با امواج الیوت” که ترجمه جنابعالی یا …) از دیگر منابع هست و یا مطالعه این کتاب خواننده را از دیگر منابع بی نیاز میکنه؟ و اینکه به چه سبک الیوتی در نگارش توجه شده (پریچر یا نلی یا سایرین)؟
    از پاسخگویی شما سپاسگزارم

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. اگر اطلاعاتی از قبل داشته باشید بهتر است. به سیر یادگیری یک تحلیل گر و همچنین ترتیب مطالعه کتاب ها که در همین تارنما قرار دارد، مراجعه کنید. در این کتاب از تمام سبک ها استفاده شده است.

  7. دانیال گفت:

    سلام وقت بخیر
    سوالی داشتم خدمت دکتر محمدی
    کدام کتاب به طور کامل امواج الیوت را بازگو کرده است
    ۱_کتاب راهنمای جامع امواج الیوت به سبک نئو ویو
    ۲_ مرجع کامل امواج الیوت در بازارهای سرمایه”
    باتشکر

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. در کتاب نخست می توانید در الیوت با سبک نیلی آشنا شوید. اما کتاب مرجع کامل امواج الیوت از تمام سبک های موجود با نگاهی کاربردی استفاده شده است ضمن اینکه تجربیات چندین ساله نیز به آن افزوده شده است

  8. عباس گفت:

    سلام اخرین ویرایش کتاب مرجع کامل الیوت ویرایش دوم هست ؟

  9. علی گفت:

    سلام خسته نباشید در این کتاب از نیوویو اقای گلن نیلی هم صحبت شد؟؟ سوال بعدی من اینکه نظر شما در باره سبک اقای گلن نیلی چیه؟؟

  10. محمدرضا قائیدی گفت:

    سلام این کتاب را خرید کردم و درحال مطالعه هستم یه مشکلی که در این کتاب دیدم مشکل شماره گزاری تصاویر است مثلاً صفحه ۵۰ از تصویر ۴ و ۶ و۷ نام برده شده و ما تصویری با این نام در این صفحه نداریم د..درکل قسمت توضیحات و متن در کل عالی و کامل است

  11. Ali Ghalebi گفت:

    سلام جناب اقای دکتر محمدی عزیز
    بنده الانمدت یکسال هست طبق سلسله مراتب اموزشی شما رفتم جلو و خداروشکر نتایج خوبی هم گرفتم…البته بعد از تحلیل های کلاسیک و شناخت اونها شروع به تمرین در خصوص استراتژی های مربوطه و مدیریت سرمایه کردم تا بتونم کمی بنیه مالی خودمو تقویت کنم.
    الان مدتی است که شروع به خواندن امواج الیوت کردم و از کتاب مرجع جنابتان استفاده میکنم.حقیقتا و صراحتا عرض میکنم که اصلا نمیتونم با مطالب کتاب و حجمه سنگین قوانین مقررات بسیار ارتباط درستی برقرار کنم و حقیقتا باعث نامیدی من شده است و گویا مطالب به طرز خشک و مکانیک واری ارایه شده اند.
    میخاستم درخواست کنم اگر کتاب دیگری با متونی راحت تر و قابل درک تر که مطالب رو به شیوه ای راحت و واضح تر بیان کرده به بنده معرفی کنید تا بتونم در این مسیر اقدامات مفیدی داشته باشم
    سپاس از زحمات شما در عرصه بازارهای مالیEmoji

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام و احترام

      دوست عزیز همانگونه که در فیلم سیر یادگیری تحلیل در بازار سرمایه هم گفته ام ، الیوت سنگین ترین و در عین مطمئن ترین ابزار تحلیلی بازار است لذا برای یادگیری آن بیشتر بایستی تلاش کنید و حتی المقدور پیش یک استاد با تجربه یاد بگیرید.
      برای خواندن کتاب “مرجع کامل امواج الیوت” بهتر است پیش از آن کتاب “راهنمای سریع تحلیل الیوت” را مطالعه کنید. حتما به “سیر مطالعات کتب بازار سرمایه” در تارنمای شخصی ام مراجعه کنید
      با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای جنابعالی

  12. محمد گفت:

    سلام جناب دکتر متاسفانه کتاب به صورت فیزیکی یافت نمیشه ایا این کتاب دیگه چاپ مجدد نمیشه

  13. امین مهری گفت:

    درود برشما وقت بخیر در صفحه ۷۲ کتاب مرجع کامل امواج الیوت ذکر شده که یک موج به عنوان مثال موج ۲ بایستی یک سوم قیمتی یا زمانی موج قبل باشد در غیر این صورت یک ریز موج از موج ۲ است در حالی که نمونه‌هایی در بازار و کتب دیگر وجود دارد که موج ۲ بسیار کوچک می باشد که موجب سردرگمی من شده است ، اگر نکته ای وجود دارد لطفا توضیح فرمایید .در صورت امکان ، قابلیت آپلود تصاویر را را در سایت قرار دهید .

  14. احسان گفت:

    سلام خسته نباشید.دو تا سوال داشتم با خواندن این کتاب و کتاب مرجع کامل امواج الیوت می توان در بازار فقط با سیستم الیوت سوداوری کرد یا نه؟ باید کتاب های دیگه ای هم در زمیته الیوت خوانده شود؟ و اینکه چه کتابی را برای آموزش فیبوناچی در سطح پیشرفته پیشنهاد می دهید؟در تالیفات جناب عالی کتابی در مورد فیبوناچی ندیدم .در مورد سایر نویسندگان چه کتابی را پیشنهاد می دهید؟ با تشکر

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام و احترام
      سیر یادگیری تحلیل و معامله در بازار (آنچه برای بازار سرمایه بایستی بیاموزید) را ملاحظه فرمایید و کتاب های مورد نظر خود را بر اساس همین سیر انتخاب بفرمایید. در همین سایت وجود دارد.
      کتاب الگوهای هارمونیک و هارمونیک تریدینگ پیشرفته به مباحث فیبوناچی و کاربرد آن در بازار مربوط است.
      موفق باشید

  15. علی گفت:

    سلام استاد خسته نباشید میشه کتاب در مورد پرایس اکشن معرفی کنید من میرم تو مای چارت شاپ نمیدونم کدومش بهتره اگه میشه در مورد trend trading و ایچیموکو هم معرفی کنید
    اگه میشه جواب ها رو به تفکیک پاسخ بدید برام مهمه جوابشون ممنون

    • دکتر محمدی گفت:

      سلام. کتاب های پرایس اکشن لنس بگز، گالن وودز و ..همچنین پرایس اکشن بر مبنای عرضه و تقاضا مناسب هستند.
      در خصوص موضوع ایچیموکو پیشنهادی ندارم.
      توصیه میکنم موضوع “آنچه برای بازار سرمایه بایستی بیاموزید: را مطالعه کنید که در همین سایت قرار دارد.
      موفق باشید

  16. سید مصطفی گفت:

    سلام و درود خدمت آقای دکتر محمدی عزیز
    برای اجرای قوانین کتاب مرجع کامل امواج الیوت با توجه به اینکه بخش زیادی از مطالب از سبک گلن نیلی است آیا نیازمند استفاده از کش دیتا هستیم؟

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. مواردی از قوانین گلن نیلی که در کتاب آورده شده است نیازی به کش دیتا ندارد. در این سال‌ها به صورت تجربی و بدون هر گونه مشکلی از این قوانین استفاده کرده ام. در خصوص اینکه سایر قوانین گلن نیلی به دیتا کش نیاز داشته باشد اطلاعی ندارم.
      موفق باشید

  17. محمد گفت:

    سلام جناب دکتر

    کتاب شما را انلاین خریدم و چاپ 1399 بود ناشر عدد 110000 تومن را خط زده بود و روش هم یک برچسب چسبانده بود و 140 به من انلاین فروخت که با توجه به عدم چاپ به موقع سری جدید کتاب به نظر این کار عمدی می باشد خواستم به شما بگم تذکرات لازم را بدهید سو استفاده نکنند و مورد بعدی اینکه کتاب شما را مطالعه کردم سوالات بسیار زیادی برای بنده پیش امد که خارج از توان درج در قسمت پرسش پاسخ سایت می باشد چگونه میتوان از شما پرسید؟ ایا واتساپ بهتر نیست که فایل صوتی ارسال شود/؟

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. ضمن تشکر از نکته جنابعالی به اصلاع می رساند که متاسفانه در این 2-3 سال اخیر به دلیل نوسانات بسیار زیاد هزینه های کاغذ و انتشار کتاب، بسیاری از ناشرین اقدام به تغییر قیمت کتب های منتشره خود می نمایند. معمولا این کار با مخدوش کردن قیمت کتاب انجام می شود که از کنترل ما نیز خارج است. همواره برای اطمینان از آخرین قیمت کتاب بهتر است سایت ناشر را ملاحظه کنید.
      در خصوص سوالات الیوتی توصیه می کنم قسمت “تحلیل الیوت” و ترتیب مطالعه منابع الیوتی ذکر شده در نوشتار “مسیر یادگیری دانش تحلیل در بازارهای سرمایه” (در همین سایت قرار دارد) را مطالعه بفرمایید. اگر سوالات کوتاه است در همین جا طرح نمایید تا پاسخ داده شود در غیر این صورت روزهای یکشنبه و سه شنبه در دفتر مای چارت جلسات مشاوره دارم که می توانید با دفتر مای چارت هماهنگ نمایید.
      موفق باشید

  18. mahdi khezerlou گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    جا داره تشکر کنم به خاطر زحماتی که در زمینه تحلیل تکنیکال کشیدین و بخصوص امواج الیوت
    گاهی در کتاب سوالاتی پیش میاد که پاسخی براشون پیدا نمیکنم مثلا صفحه 95 کتاب در چاپ دهم، منظور از x or b
    2,4 چی هست و اینکه موج 4 در موج های 1 یا A میتونه نفوز کنه چی هست؟
    با تشکر

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام و احترام
      ضمن تشکر
      منظور از x or b 2,4
      یعنی حرکت 3 موجی در هر یک از موقعیت های گفته شده می تواند تشکیل شود.
      نفوذ موج 4 یعنی که موج 4 می تواند وارد محدوده موج 1 شود
      لطفا پیش از این کتاب حتما “راهنمای سریع تحلیل الیوت” را مطالعه کنید
      با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای جنابعالی

  19. Farzad Jalal گفت:

    سلام و درود خدمت خدمت جناب دکتر
    به توصیه حضرتعالی بنده کتاب راهنمای سریع تحلیل الیوت را هم علاوه بر مرجع کامل تحلیل الیوت مطالعه کردم
    سوالی که الان پس از استفاده از نرم افزار ادونس گت برای بنده پیش آمد اینست که هنگام موج شما این نرم افزار گاهی اوقات با قوانین تئوری الیوت هماهنگ نمیباشد
    به عنوان مثال ریز موج ۴ از موج ۳ اصلی
    بزرگتر از موج ۴ اصلی میباشد(هم زمانی هم قیمتی)
    با وجود چنین مواردی میشه به این موج شماری اتکا کرد برای ساختار بازار؟؟؟
    بنده تریگر ورود را با نرم افزار داینامیک تریدر و ابزار های دیگه میگیرم

    با سپاس فراوان

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام
      لطفا به موارد کتاب توجه فرمایید:
      “این ابزارها می‌تواند در رابطه با یادگیری و آشنایی با نحوه شکل‌گیری امواج مختلف اليوتي در بازار کمک شایانی کند، لیکن این امر نبایستی منجر به عادت شما شود زیرا در این صورت دیگر نمی‌توانید خودتان امواج مختلف و تراز‌های دقیق آن را شناسایی نمایید. ضمن اينكه نرم‌افزارهای مذكور خالي از اشكال نیستند. برای نمونه گاهي اوقات نرم‌افزار شمارنده، حركتي را موج سوم شماره‌گذاری می‌کند در حالي كه ضوابط مربوطه رعايت نشده است. بنابراين بهتر است سیگنال‌های نرم‌افزار را با اصول و قوانين مربوطه مقايسه نماييد و تنها در صورت رعايت تمام قوانين به آن اعتماد كرده و معامله نماييد.”
      موفق باشید

  20. مهدی فخاری گفت:

    با سلام و عرض ادب.
    کتاب مرجع کامل امواج الیوت جنابعالی را تهیه کردم و یکبار خواندم. الان برای دومین بار دارم مطالعه میکنم. واقعا عالی نوشتید و بسیار شیوا و کاربردی. چند موردی اشتباه جزئی در شماره ها وجود داشت که هر خواننده ای خودش متوجه میشه و مهم نبود. این ایمیل را بعنوان تشکر و خسته نباشید خدمتتان فرستادم. پیروز و سربلند باشید. مهدی فخاری اصفهان ۴۰۰/۸/۹🌹

  21. سید مصطفی گفت:

    سلام و درود خدمت جناب محمدی عزیز
    بنده طبق روال آموزشی حضرتعالی کتاب راهنمای سریع تحلیل الیوت رو مطالعه کردم بعد سراغ کتاب مرجع کامل امواج الیوت اومدم.برام ابهامی ایجاد شد.در کتاب اول در الگوی زیگزاگ مقدار اصلاح موج b رو از 1 تا 99 درصد مجاز میدونه هر چند که میگه معمولا ببش از 62 درصد اصلاح نمیکنه در کتاب دوم میگه موج b مجاز نیست ببش از 62 درصد موج a رو اصلاح کنه.بالاخره موج b تا چه حد مجاز به اصلاح موج a می باشد و مطالب کدام کتاب در اولویت است.ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید

    • دکتر محمدی گفت:

      ابتدا سلام عرض می کنم
      این تفاوت به دلیل اختلاف نظرات متخصصین الیوت است که پریچر، ماینر ، گلن نیلی و … در آن اختلاف دارند. با این حال اتمام موج B زیگزاگ علائمی دارد که هم در کتاب و هم در پکیج گفته شد. حالا این اتمام میتواند در هر ترازی رخ دهد که کاملا به رفتار قیمت بستگی دارد و این رفتار قیمت است که ورود و خروج ما را مشخص می کند نه انتظارات ما. در خصوص زیگزاگ، این اتمام می تواند در هر ترازی رخ دهد اما تجربه نشان داده است که معمولا از تراز گفته شده فراتر نمی رود.
      نکته آخر اینکه هیچ حتمیتی در بازار وجود ندارد معیار چیزی است که می بینید نه انتظار دارید.
      با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای جنابعالی

  22. امین گفت:

    سلام
    آقای محمدی میشه لطفا کتاب الکترونیکی کتاب رو هم توی سایت بذارید . من خارج از کشور هستم و دسترسی به کتاب فیزیکی ندارم .

  23. موسوی گفت:

    در کتاب مرجع کامل امواج الیوت حضرتعالی خواندم که امواج داخلی بایستی نسبت به امواج بزرگتر خود محدوده قیمت و زمان کمتری صرف نمایند اما در مثال های کتاب راهنمای بصری امواج الیوت مشاهده کردم که مثلا موج ۱ از ۳ نسبت به موج ۱ بزرگتر و موج ۲ از ۳ نسبت به موج ۲ بزرگتر محدوده قیمت و زمان بیشتری را صرف کرده و همچنین این مورد را در تحلیل های برخی از الیوت کاران مطرح نیز دیده ام.ممنون میشم بنده رو نسبت به این قضیه راهنمایی بفرمایید

    • admin گفت:

      با سلام
      قانون گفته شده یک قانون قابل قبول توسط کلیه سبک های الیوتی است که هیچ کس در آن اختلاف ندارد. اینکه در یک موج شماری رعایت نشده است دلیلی بر بی اعتباری این قانون نیست بلکه اشتباهی است که سهوا یا عمدا صورت گرفته است.
      موفق باشید

  24. محمدنظری گفت:

    سلام وقت بخیر من ۲ سری از کتاب های شما دو خوندم و عالی بودن کتاب مرجع الیوت رو هم گرفتم چاپ دهم رو اما یکبار در گذشته نگاهی به چاپ دوم انداخته بودم که در جایی دیدم احساس میکنم یکسری مطالب حذف شده مثل قوانین همانندی و حرکات da nda دوست داشتم مطالب به صورت کامل داخل کتاب باشن

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام
      در آخرین ویرایش کتاب مطالب جدیدی افزوده شده است ضمن اینکه برخی از مباحث صرفا تئوری حذف شدند
      دو مبحثی که ذکر کردید در آخرین ویرایش کتاب نیز وجود دارد فقط امکان دارد فصل مربوطه تغییر کرده باسشد.
      موفق باشید

  25. سعید گفت:

    سلام اقای دکتر وقتتون بخیر . میخواستم بپرسم تفاوت کتب الیوت و 2 پکیج الیوت در چی هست و ایا پکیج الیوت مطالب بیشتری گفتید یا همان کتاب کفایت میکند؟سپاس از شما

    • دکتر محمدی گفت:

      سلام. وقت شما به خیر باشد. کتاب ها دارای جزئیات بیشتری هستند اما پکیج ها به صورت عملی تری اموزش داده شده است. با هر کدام که راحت تر هستید از همان استفاده کنید.
      موفق باشید

  26. رضا اکبری گفت:

    با سلام و احترام

    خدمت استاد علی محمدی عزیز

    امیدوارم سلامت باشید .

    بنده تمام کتابهای لازم در زمینه تحلیل گری و معامله گری شما را خریداری کرده ام .همچنین ویدیوی سیر مطالعاتی را نیز تماشا کردم . ضمن تشکر از زحمات جنابعالی

    سوال ام این است که سبک تدریس الیوت شما در کتابها بر اساس کدام استاد بزرگ دنیا است ؟

    تفاوت بین سبک های اساتیدی مانند رابرت پریکر و رابرت ماینر وگلن نیلی و … اساسا در چه چیزی است؟ اگر منبع در خصوص تفاوتهای سبک این دوستان دارین ارسال نمائید قدردانی میکنم .

    پیشاپیش از حسن توجه شما قدردانی میکنم.

    رضا اکبری

  27. هادی گفت:

    با سلام و احترام
    من در حال مطالعه این کتاب هستم و و لازم میدانم که از شما برای تالیف این کتاب ارزشمند تشکر کنم. اما به شدت نیازمند مثال های عملی و عینی هستم . ای کاش شما مجموعه ای را گرد آوری میکردید که حاوی ده ها و شاید صدها مثال ارزشمند بود که فهم الیوت را ساده تر میکرد.

    • دکتر محمدی گفت:

      با سلام. ضمن تشکر از از نظر جنابعالی. برای یادگیری تحلیل الیوت مطالعه منابع زیر به ترتیب پیشنهاد می شود:
      کتب (ترتیب مطالعه رعایت شود):
      1- راهنمای سریع تحلیل الیوت
      2 – مرجع كامل امواج اليوت در بازارهاي سرمايه
      3- راهنمای تصویری معامله با امواج الیوت
      4- مهارت در امواج الیوت به همراه نکات معاملاتی
      پکیج های آموزشی:
      1- تحلیل الیوت در بازار سرمایه (1)
      2- تحلیل الیوت در بازار سرمایه (2)

  28. اهورا ایزدیار گفت:

    سلام
    باعرض خسته نباشید
    من این کتاب را به تازگی خریدم و متوجه شدم چاپ نهم است آیا تفاوت زیادی با چاپ جدید دارد یا موردی ندارد
    با تشکر

  29. نسیم گفت:

    درود بر دکتر محمدی عزیز ، دکتر این مطلب درسته که زیگزاگ هر نوع ساختاری میتونه به خودش بگیره و منحصر به 5-3-5 نمیباشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید